Matkailualan yritysten kannattaisi panna verkkopalvelunsa kuntoon

Matkailijat haluavat varata matkansa omatoimisesti, mutta suuri osa suomalaisista matkailuaktiviteeteista on edelleen verkko-ostajan ulottumattomissa.

Kittilän lentoasemalla on joulukuussa riittänyt matkailijoita.

Koronaviruspandemia on pitänyt matkailualaa tiukassa otteessaan pian kaksi vuotta. Tarvitaan tuntuva, ruohonjuuritasolta lähtevä ja koko toimialan kattava digitaalinen siirtymä, jotta voimme vastaanottaa kaiken sen kysynnän, joka nyt on patoutunut. Jos kotimaiset matkailutoimijat haluavat olla olemassa vielä lähivuosina, tarjonnan digitalisoituminen on viimeistään nyt välttämätöntä.

Seuraa ja lue artikkeliin liittyviä aiheita

Luitko jo nämä?

Luetuimmat - Mielipide