Helsingin keskustan elinvoimaisuus pelastuu parantamalla asiakaskokemusta

29.7. 2:00

Helsingin Sanomien pääkirjoituksessa (HS 25.7.) muistutettiin Helsingin keskustan elinvoimaisuuden merkityksestä ja painotettiin kulkuyhteyksiä ja kulttuuritarjontaa. Yksi asia unohtui: asiakaskokemus.

Miksi menisin kaupungille ostoksille tai syömään, jos joudun jonottamaan, valikoima on huono ja palvelua ei ole? Miksi menisin ravintolaan odottamaan ruokaani 45 minuuttia? Näin voi käydä, jos joudun ruokalähettien tilausjonon hännille.

Ravintolat ja kauppiaat, jos haluatte pysyä keskustassa, miettikää mitä asiakas saa enemmän. Mitä hän kokee, tuntee ja muistaa, jos vaivautuu tulemaan paikan päälle?

Eeva Landowski

Helsinki

Lue lisää: Helsingin keskusta pitää säilyttää elinvoimaisena – Mannerheimintien tuleva peruskorjaus ei saa karkottaa asiakkaita

Lukijan mielipiteet ovat HS:n lukijoiden kirjoittamia puheenvuoroja, joita HS:n toimitus valikoi ja toimittaa. Voit jättää mielipidekirjoituksen tai tutustua kirjoitusten periaatteisiin osoitteessa www.hs.fi/kirjoitamielipidekirjoitus/.

Seuraa ja lue artikkeliin liittyviä aiheita

Luitko jo nämä?

Luetuimmat - Mielipide