Pahoittelemme taksikuljetusten ongelmia

Asiakaspalaute auttaa parantamaan Kela-taksien toimintaa.

26.8. 2:00

Noora Koponen ja Riikka Kivekäs kirjoittivat mielipidekirjoituksessaan (HS 23.8.) erityislasten Kela-taksikuljetuksissa ilmenneistä ongelmista. Palautteen mukaan taksi ei ollut saapunut sovittuna ajankohtana, ja ymmärrettävästi tästä on koitunut taksia odottaneille harmia ja haittaa. Haluamme pahoitella kyseistä epäonnistunutta tapahtumaa, vaikka palautteesta ei suoraan ilmene, oliko kyseessä Taksi Helsingille tehty tilaus.

Taksi Helsinki aloitti tämän vuoden alussa Kela-taksimatkojen välityksen kahdeksan maakunnan alueella. Jokaisessa maakunnassa on kaksi palveluntuottajaa, ja asiakas voi valita kahden toimijan väliltä.

Meille palveluntuottajille asiakaskokemus on erittäin tärkeää ja kunnia-asia. Käsittelemme kaikki asiakaspalautteet palvelun laadun parantamiseksi. Jotta voimme selvittää tapahtumien tarkemman kulun, pyydämme jättämään palautteen Taksi Helsingin verkkosivuilla (www.taksihelsinki.fi/kela-taksi) olevan asiakaspalautelomakkeen kautta. Saadun palautteen perusteella kehitämme toimintaamme ja varmistamme, että vastaavaa ei pääse jatkossa tapahtumaan.

Tuija Aaltonen

projektipäällikkö, julkiset palvelut, Taksi Helsinki oy

Lukijan mielipiteet ovat HS:n lukijoiden kirjoittamia puheenvuoroja, joita HS:n toimitus valikoi ja toimittaa. Voit jättää mielipidekirjoituksen tai tutustua kirjoitusten periaatteisiin osoitteessa www.hs.fi/kirjoitamielipidekirjoitus/.

Seuraa ja lue artikkeliin liittyviä aiheita

Luitko jo nämä?

Luetuimmat - Mielipide