Elämme vahvasti digiaikaa, ja meitä ihmisiä pyydetään hoitamaan asiamme netissä. Joskus minulla ja ilmeisesti muillakin on kuitenkin halu saada hoidettua asiat nopeasti puhelimitse.
Lähes poikkeuksetta asiakaspalvelunumeroissa kysytään alustavia tietoja niin, että pitää painaa numeroita. Sitten seuraa useimmiten musiikkia, joka ei aina vastaa mielimakuani. Soittajan hermoja koetellaan, koska lähes aina kaikki asiakaspalvelijat varattuja. Tämän saa kuulla niin usein, että siinä väsyy.
Koska yhtiöt saavat soittajan tiedot, miksi ne eivät sovella takaisinsoittopalvelua? Ja mielellään vielä niin, että arvioitu soittoaika kerrotaan?
Lukijan mielipiteet ovat HS:n lukijoiden kirjoittamia puheenvuoroja, jotka HS:n toimitus on valinnut ja toimittanut. Voit jättää mielipidekirjoituksen tai tutustua kirjoitusten periaatteisiin osoitteessa www.hs.fi/kirjoitamielipidekirjoitus/.