"Ainutlaatuinen maailmassa" – Kutsuplus-palvelu valittiin Suomen parhaaksi asiakasteoksi

Helsingin seudun liikenteen Kutsuplus-palvelu on palkittu Suomen parhaana asiakastekona, kertoo Metro.

Kutsuplus-auto hakee matkustajan kyytiin.

8.10.2014 14:03

Helsingin seudun liikenteen (HSL) Kutsuplus-palvelu on palkittu Suomen parhaana asiakastekona, kertoo Metro.

Valinnan teki asiakkuuskokemusten johtamisen ammattilaisten yhteisö CXPA Finland.

Ote Metron jutusta:

Raadin puheenjohtaja, CXPA Finlandin toiminnanjohtaja Sirte Pihlaja kertoo raadin pitäneen kysyntäohjautuvaa Kutsuplussaa ainutlaatuisena maailmassa. Palvelu on raadin mielestä vaatinut myös poikkeuksellisen vahvaa visiota, ymmärrystä asiakaskokemuksesta sekä asiakkaiden käyttäytymisestä.

Seuraa ja lue artikkeliin liittyviä aiheita

Luitko jo nämä?

Osaston luetuimmat

Nyt.fi luetuimmat