Red Bullin tarina – näin pienestä juomayrityksestä kasvoi mediajätti ja extreme-lajien suurtekijä

Oudon markkinoinnin ansiosta pienen pieni energiajuomayritys Red Bull kasvoi miljardien eurojen bisnekseksi ja ihailluksi mediayhtiöksi.

Red Bullin tukema Felix Baumgartner hyppäsi 2012 laskuvarjolla stratosfääristä. Sitä pidetään kaikkien aikojen markkinointitempauksena.

6.2.2015 9:52

Serenassa luistellaan viikonloppuna alamäkiluistelun Suomen MM-osakilpailu. Se on mahtava show, joka on osa yhtä kaikkien aikojen tehokkainta markkinointistrategiaa. Miten Red Bullista, energiajuomaa valmistavasta yrityksestä, tuli monikansallinen mediayhtiö ja extreme-lajien suurtekijä?

Seuraa ja lue artikkeliin liittyviä aiheita

Osaston uusimmat

Luitko jo nämä?

Osaston luetuimmat

Nyt.fi luetuimmat