Varusteleka teki ”tissimainoksen”, sai arvosteluryöpyn, selittää nyt toimintaansa - Nyt.fi | HS.fi
Nyt.fi

Varusteleka teki ”tissimainoksen”, sai arvosteluryöpyn, selittää nyt toimintaansa

Hyvän maun rajoja koetttelevasta mainonnastaan tunnettu armeijatavaran verkkokauppa Varusteleka on joutunut selittämään tuoreinta mainoskohuaan somessa.

Julkaistu: 16.2.2016 14:25, Päivitetty 16.2.2016 18:08

Hyvän maun rajoja koettelevasta mainonnastaan tunnettu armeijatavaran verkkokauppa Varusteleka on joutunut selittämään tuoreinta mainoskohuaan somessa.

Yhtiön mainoksessa poseerasi taannoin suomalainen aikuisviihdetaiteilija, jonka rinnat oli peitetty Varustelekan myymillä kädenlämmittimillä.

Seuraa uutisia tästä aiheesta