Posti alkoi rupatella asiakkailleen tuttavalliseen sävyyn – kysyimme virkakielen asiantuntijalta, miten puhekielisyys vaikuttaa viestintään - Nyt.fi | HS.fi

Posti alkoi rupatella asiakkailleen tuttavalliseen sävyyn – kysyimme virkakielen asiantuntijalta, miten puhekielisyys vaikuttaa viestintään

Postin markkinointikampanjan uusi tunnuslause on ”sä tilaat, mä tuon”. Virkakielen asiantuntijan mukaan puhekielisyys saattaa eriarvoistaa viestintää.

11.9.2020 11:34

Puhetyylissä nuoria matkimalla vanhemmat harvoin onnistuvat. Tällä kertaa ongelmaan on törmännyt 400-vuotias Posti, joka on uudistamassa brändiään ja viestintäänsä.

Viestintäuudistuksen myötä Postin verkkosivut ja asiakaspalvelu päivittyivät. Samalla yhtiö alkoi puhutella asiakkaitaan Twitterissä aikaisempaa tuttavallisemmin.

Artikkeliin liittyviä aiheita

Osaston uusimmat

Luitko jo nämä?

Osaston luetuimmat

Nyt.fi luetuimmat