Tiktok on täynnä Shein-videoita, vaikka ultra­pika­muoti­jätti on ”pahin kaikista”

Ultrapikamuotia tuottavan Sheinin markkinointi elää vaatteita esittelevillä Tiktok-videoilla ja muutamien tuhansien seuraajien vaikuttajilla.

Sheinin verkkokauppaan ilmestyy päivittäin jopa yli 6 000 uutta tuotetta.

| Päivitetty

”Tilasin Sheiniltä mun lomaa varten vaatteita...”

”Tervetuloa unboxaamaan mun aika iso Shein-tilaus.”

”Mulle tuli just Sheiniltä kamaa, sori sori, mutta kun mä lähen tonne Meksikoon...”

”Nyt se sitten tapahtu, vaikka mä aattelin, etten ikinä tilaa Sheiniltä mitään, mut me lähetään reissuun...”

Seuraa ja lue artikkeliin liittyviä aiheita

Luitko jo nämä?

Osaston luetuimmat

Nyt.fi luetuimmat