Kaupparyhmät suurennuslasin alle - Pääkirjoitus | HS.fi

Kaupparyhmät suurennuslasin alle

Hallitus sitoutui iltakoulussaan laajahkoon kilpailunedistämisohjelmaan. Ohjelman kärki on suunnattu päivittäistavarakauppaan, joka on Suomessa poikkeuksellisen keskittynyttä. Kahden suuren kaupparyhmän, S-ryhmän ja K-ryhmän, yhteenlaskettu markkinaosuus on noin 80 prosenttia.

22.9.2012 2:22

Hallitus sitoutui iltakoulussaan laajahkoon kilpailunedistämisohjelmaan. Ohjelman kärki on suunnattu päivittäistavarakauppaan, joka on Suomessa poikkeuksellisen keskittynyttä. Kahden suuren kaupparyhmän, S-ryhmän ja K-ryhmän, yhteenlaskettu markkinaosuus on noin 80 prosenttia.

Artikkeliin liittyviä aiheita

Luitko jo nämä?