Kiinnostuiko Facebook Suomesta oikeasti, vai onko kyseessä harha? Yrityksen Pohjoismaiden-johtaja kertoo, mitä hän Suomesta ajattelee - Päivän lehti 2.2.2019 | HS.fi

Kiinnostuiko Facebook Suomesta oikeasti, vai onko kyseessä harha? Yrityksen Pohjoismaiden-johtaja kertoo, mitä hän Suomesta ajattelee

Viime kuukausina Facebook on tiivistänyt yhteydenpitoaan puolueisiin ja viranomaisiin. Samalla yrityksen osuus digimainosmarkkinasta on kasvanut jo arviolta 80 miljoonaan euroon. Helsingissä järjestetyssä yritystapahtumassa puhunut Sam Rihani sanoo, että yrityksellä on Suomessa vielä runsaasti kasvuvaraa.

”Viimeisen 18 kuukauden aikana olemme varsin selväsanaisesti sanoneet, että meillä on parannettavaa. Vaalien integriteetti on yksi, tietosuoja on toinen”, sanoo Facebookin Pohjoismaiden-johtaja Sam Rihani. Hänen mukaansa käyttäjätietokohut eivät kuitenkaan ole estäneet yritystä tekemästä tulosta.­

2.2.2019 2:00

Keskiviikkona huipputuloksen julkistanut Facebook etsii uutta kasvua myös Suomesta.

Pikkiriikkiseksi esimerkiksi aikeista käy yrityksen torstaina Helsingissä järjestämä koulutustilaisuus, johon se kutsui pienten ja keskisuurten suomalaisyritysten edustajia kuulemaan, kuinka yrityksen palvelut voi valjastaa entistä tehokkaampaan markkinointiin.

Luitko jo nämä?