Slush onnistui tänäkin vuonna – näistä 10 syystä tapahtuman menestys voi jatkua vielä pitkään - Päivän lehti 2.12.2017 | HS.fi

Slush onnistui tänäkin vuonna – näistä 10 syystä tapahtuman menestys voi jatkua vielä pitkään

Tämän vuoden Slush oli kuin se albumi, jonka artisti julkaisee parhaan levynsä jälkeen. Se ei ehkä ole yhtä hyvä kuin edellinen, mutta myy paremmin, koska suosio on kasvanut kuin lumipallo. Ja voi kasvaa yhä.

Tänä vuonna pääsisäänkäynnin yläpuolella olevassa banderollissa komeili uusi slogan: Nothing normal ever changed a damn thing. (Mikään tavallinen ei koskaan muuttanut pätkääkään.)­

1.12.2017 13:19

Kasvuyritystapahtuma Slush oli tänäkin vuonna menestys monella mittarilla. Osallistujamäärä pysyi tavoitellusti edellisvuoden tasolla noin 17 500 vieraassa, mutta startup-yritysten edustajien määrä nousi yli 5 500 henkeen ja sijoittajien määrä 1 500:een, Slushin toimitusjohtaja Marianne Vikkula kertoo. Tapahtuman liikevaihto oli noin kymmenen miljoonaa, ja tuloksen arvellaan jäävän alle 800 000 euroon.

Artikkeliin liittyviä aiheita

Luitko jo nämä?