Sanoman toimitus­johtaja Susan Duinhoven: ”Viihdepalvelujen tilaus­maksu­mallit ovat auttaneet perinteistä mediaa”

Toimitusjohtaja Susan Duinhoven pitää HS:n tilaajamäärän kääntymistä kasvuun kansainvälisesti poikkeuksellisena suorituksena. HS:llä on 230 000 digitaalisista tuotteista maksavaa tilaajaa, joista 70 000 tilaa pelkkiä digituotteita. Videolla HS:n tekijät kiittävät lukijoita.

”Kaksi ja puoli vuotta sitten en olisi ikinä uskonut, että olisimme nyt tässä tilanteessa”, sanoo Sanoma-konsernin toimitusjohtaja Susan Duinhoven.

Duinhoven raportoi torstaina Sanoman viime vuoden luvuista, jotka kertovat hyvästä tuloksesta ja kohtuullisesta velasta. Yrityksen pörssiarvo on yli kaksinkertaistunut kahdessa vuodessa ja tärkeimmillä tuotteillakin menee hyvin.

Luitko jo nämä?