Väärä tieto kuvaajasta oli keskiviikon lehdessä - Päivän lehti 10.8.2018 | HS.fi

Väärä tieto kuvaajasta oli keskiviikon lehdessä

10.8.2018 2:00

Keskiviikkona 8. elokuuta sivulla A 12 julkaistun sukelluskuvan oli ottanut Jesse Jokinen Museovirastosta, ei Eveliina Salo Nordig Maritime Groupista. Evelina Salo oli sen sijaan ottanut toisen samalla sivulla julkaistun kuvan. Torstaina 9. elokuuta sivulla A 13 väitettiin virheellisesti, että kyseinen virhe oli tiistain 7. elokuuta lehdessä.

Artikkeliin liittyviä aiheita

Luitko jo nämä?