Kansallisooppera ottaa verkkomyynnin omiin käsiinsä – ”sekaannusten mahdollisuus ei ainakaan heikentänyt haluamme” - Päivän lehti 13.3.2018 | HS.fi

Kansallisooppera ottaa verkkomyynnin omiin käsiinsä – ”sekaannusten mahdollisuus ei ainakaan heikentänyt haluamme”

Lippupiste-sopimus puretaan, vaikka yhteistyökumppani on ollut luotettava eivätkä kansainväliset jälleenmyyntifirmat ole aiheuttaneet samanlaista harmia kuin Musiikkitalolle ja Tampere-talolle.

Kansallisooppera alkaa myydä lippuja verkossa itse.­

12.3.2018 10:36

Suomen Kansallisooppera purkaa sopimuksensa Lippupisteen kanssa ja ottaa verkkomyynnin omiin käsiinsä.

”Haluamme tuntea asiakkaamme paremmin ja kehittää asiakaspalvelua yksilöllisemmin. New Yorkin Metropolitan Operan ja esimerkiksi Tanskan kuninkaallisen oopperan käyttämä Tessitura-järjestelmä antaa siihen mahdollisuudet”, Kansallisoopperan viestintäjohtaja Liisa Riekki sanoo.

Artikkeliin liittyviä aiheita

Luitko jo nämä?