Kotipizza laajenee No Pizza -brändillä Pohjoismaihin – erikoisuutena vastuullisuus, musta sisustus ja taikinajuureen leivottu taikina - Päivän lehti 18.12.2017 | HS.fi

Kotipizza laajenee No Pizza -brändillä Pohjoismaihin – erikoisuutena vastuullisuus, musta sisustus ja taikinajuureen leivottu taikina

Kotipizzan toimitusjohtaja Tommi Tervanen (vas.) yhtiön tuotekehitystilassa Helsingin Kalasatamassa. Vieressä luova johtaja Risto Mikkola ja uusi taikinajuureen leivottu pitsa.­

18.12.2017 2:00 | Päivitetty 18.12.2017 15:49

Pörssiyhtiö Kotipizza Group perustaa Pohjoismaihin No Pizza -nimisen pitsaketjun, joka toimii franchise-yrittäjien voimin. Ensimmäisen ketjun ravintolan Kotipizza avaa ensi vuonna omin voimin. Sen jälkeen laajenemista yritetään myöhemmin valittavan ulkomaisen yhtiökumppanin kanssa.

Artikkeliin liittyviä aiheita

Luitko jo nämä?