Vuokraa suomalainen -kampanjan viestintään yli puoli miljoonaa euroa – HS:n selvityksessä Business Finland nousi suurimmaksi viestintätoimistojen palvelujen ostajaksi - Politiikka | HS.fi

Vuokraa suomalainen -kampanjan viestintään yli puoli miljoonaa euroa – HS:n selvityksessä Business Finland nousi suurimmaksi viestintä­toimistojen palvelujen ostajaksi

Tutkijan mukaan konsulteilla on paikattu esimerkiksi ministeriöiden niukentuneita henkilöstöresursseja.

Vuokraa suomalainen -kampanja siirtyi koronakeväänä kokonaan verkkoon. Kuva esittelyvideolta.

23.10.2020 2:00 | Päivitetty 23.10.2020 6:05

Visit Finland aloitti vuonna 2018 Vuokraa suomalainen -imagokampanjan (Rent a Finn), jossa tavallisia suomalaisia värvättiin ulkomaalaisille onnellisuusoppaiksi”. Tarkoituksena on ollut markkinoida Suomea maailman onnellisimpana maana.

Koronakeväänä kampanja siirtyi kokonaan verkkoon.

Artikkeliin liittyviä aiheita

Osaston uusimmat

Luitko jo nämä?

Osaston luetuimmat