Kauppatavarana ohjelmien sijaan oikeudet ja ideat Kaakkois-Aasia ja Etelä-Amerikka kiinnostavat tv-sijoittajia, ulkomaalaiset tulossa Pohjolaankin - Radio ja TV | HS.fi

Kauppatavarana ohjelmien sijaan oikeudet ja ideat Kaakkois-Aasia ja Etelä-Amerikka kiinnostavat tv-sijoittajia, ulkomaalaiset tulossa Pohjolaankin

22.4.1994 3:00

logo: televisio CANNES - Tv-ohjelmamarkkinoilla myydään ja ostetaan yhä enemmän muuta kuin ohjelmia. Kauppaa käydään oikeuksilla, tuotantokumppanuuksilla, ideoilla, optioilla jonkin ohjelman esittämiseen ja ohjelmaformaateilla.

Formaattivalikoimiin kuului tämänvuotisilla MIP-tv-markkinoilla myös suomalaisia, kun Vizor Oy:n Jaakko Visuri saapui Cannesiin kainalossaan kolmosella lauantaina alkanut Ringo -peli ja Hugon Suomeen tuonut Saraxa-group markkinoi julkkiksia haastattelevaa Vito-nukkea.

Luitko jo nämä?