Jos haluat välttää ”höttöhiilareita”, näillä resepteillä se käy: kokeile vaikka mausteisilla ravuilla höystettyä kulhoa, joka pursuaa kasviksia

Käytä valkoisen jauhon, sokerin, pastan ja riisin tilalla vähähiilihydraattisia kasviksia monipuolisesti ja huolehdi siitä, että saat päivittäin riittävästi kuituja.

Cajunrapukulho todistaa, että hiilihydraateista nipistäminen ei tarkoita mausta tinkimistä.

10.1.2020 11:11

Näin alkuvuodesta moni haluaa tiukentaa ruokavaliotaan ja vähentää esimerkiksi valkoisen jauhon, sokerin, pastan ja riisin syömistä. Edellä mainitut kun sisältävät runsaasti hiilihydraatteja, mutta niukasti ravintoaineita.

Jos välttelet näitä ”höttöhiilareita”, korvaa ne terveellisillä kasviksilla. Käytä tilalla vähähiilihydraattisia kasviksia runsaasti ja monipuolisesti ja huolehdi siitä, että saat kuituja päivittäin riittävästi.

Seuraa ja lue artikkeliin liittyviä aiheita

Osaston uusimmat

Luitko jo nämä?

Osaston luetuimmat