Burger King julkaisi mainosvideon, jossa home hiipii suositun hampurilaisen pinnalle – Ja sitä voidaan pitää näpäytyksenä McDonald’sille - Ruoka | HS.fi

Burger King julkaisi mainosvideon, jossa home hiipii suositun hampurilaisen pinnalle – Ja sitä voidaan pitää näpäytyksenä McDonald’sille

Burger King haluaa mainosvideollaan kertoa Whopperin lisäaineettomuudesta. Samalla se näpäyttää kilpailijaansa McDonald’sia.

21.2.2020 13:54

Luonnollisuus ja luonnonmukaisuus on valttia ruoassa. Siitä kertoo jo joitakin vuosia jyllännyt clean eating -trendi, joka korostaa puhdasta ja prosessoimatonta ruokaa. Elintarviketeollisuudessa luonnollisuus näkyy siinä, että pakkauksissa näkyy leimoja kuten ”luomu” tai ”lisäaineeton”.

Artikkeliin liittyviä aiheita

Osaston uusimmat

Luitko jo nämä?

Osaston luetuimmat