Saako lapsille myydä rumia vaatteita, kunhan ne ovat käytännöllistä? - Sunnuntai | HS.fi

Saako lapsille myydä rumia vaatteita, kunhan ne ovat käytännöllistä?

Suomessa vaatetusyhtiön panostaminen markkinointiin ja ulkonäköön on vielä 2010-luvullakin uutinen, kirjoittaa Lontoon-kirjeenvaihtaja Annamari Sipilä.

4.11.2017 2:00 | Päivitetty 5.11.2017 9:42

Talous­elämä ­-lehdessä oli äskettäin kiinnostava juttu ikonisesta lastenvaate­yhtiöstä Reimasta ja sen uudesta suunnasta: yhtiö on alkanut panostaa markkinointiin ja lastenhaalareiden ulkonäköön.

Reiman johtoon viitisen vuotta sitten tullut toimitusjohtaja Elina Björklund kertoo, että yhtiössä markkinointia oli pidetty aiemmin lähinnä kuluna. Osa uutta visiota on nyt myös panostaminen vaatteiden ulkonäköön. Käytännöllisyys yksin ei kuulemma riitäkään – ei etenkään Suomen ulkopuolella.

Artikkeliin liittyviä aiheita

Luitko jo nämä?

Luetuimmat - Sunnuntai