The Sunday Times pyytää Ryanairilta anteeksi uutisointiaan - Talous | HS.fi

The Sunday Times pyytää Ryanairilta anteeksi uutisointiaan

The Sunday Times maksaa merkittäviä korvauksia ja pyytää anteeksi Ryanairilta syyskuussa julkaistua kirjoitustaan, jossa Ryanairin sanottiin rikkoneen turvallisuussäännöksiä 1 201 kertaa kuuden kuukauden aikana 2012.

Ryanairin väitettiin rikkoneen lukuisia turvallisuussäännöksiä.

7.1.2013 15:08

The Sunday Times maksaa merkittäviä korvauksia ja pyytää anteeksi Ryanairilta syyskuussa julkaistua kirjoitustaan, jossa Ryanairin sanottiin rikkoneen turvallisuussäännöksiä 1 201 kertaa kuuden kuukauden aikana 2012.

Kirjoituksen väitettiin perustaneen espanjalaisen lentoturvallisuusviranomaisen raporttiin.

Artikkeliin liittyviä aiheita