Ostovoima on haaste kaupalle - Talous | HS.fi

Ostovoima on haaste kaupalle

On harvoja aloja, jotka näkyvät arjessa ja herättävät tunteita niin kuin kauppa. Se on läsnä kaikkialla: jättiketjuissa ja kivijaloissa – nykyisin myös kotisohvilla. Kauppa on verkossa ja auki aina. Kuluttajien arjessa kauppa vaikuttaa paitsi valinnanmahdollisuuksiin ja hintoihin, myös siihen, miten tilipussi karttuu: 300 000 työllisellään kauppa on Suomen suurimpia työllistäjiä.

24.1.2013 2:25

On harvoja aloja, jotka näkyvät arjessa ja herättävät tunteita niin kuin kauppa. Se on läsnä kaikkialla: jättiketjuissa ja kivijaloissa – nykyisin myös kotisohvilla.

Kauppa on verkossa ja auki aina.

Kuluttajien arjessa kauppa vaikuttaa paitsi valinnanmahdollisuuksiin ja hintoihin, myös siihen, miten tilipussi karttuu: 300 000 työllisellään kauppa on Suomen suurimpia työllistäjiä.