MTV Median mainoskanavat nettiin - Talous | HS.fi

MTV Median mainoskanavat nettiin

MTV Median toimitusjohtajan Heikki Rotkon mukaan yhtiön mainosrahoitteiset kanavat MTV3, Sub ja AVA tulevat netin kautta verkkoon katsottavaksi. Muutosten aikataulusta MTV Media kertoo syksyllä. Samalla yhtiö uudistaa brändinsä, sisällöt ja kanavan ulkoasun, Rotko kertoi Mainonta & Markkinoinnin haastattelussa torstaina.

24.5.2013 2:00

MTV Median toimitusjohtajan Heikki Rotkon mukaan yhtiön mainosrahoitteiset kanavat MTV3, Sub ja AVA tulevat netin kautta verkkoon katsottavaksi. Muutosten aikataulusta MTV Media kertoo syksyllä. Samalla yhtiö uudistaa brändinsä, sisällöt ja kanavan ulkoasun, Rotko kertoi Mainonta & Markkinoinnin haastattelussa torstaina. Rotkon mukaan kyseessä on yhtiön historian suurin brändiuudistus sitten vuoden 1993.