Mihin Kesko käyttää asiakkaiden ostotietoja? - Talous | HS.fi

Mihin Kesko käyttää asiakkaiden ostotietoja?

Vähittäiskaupparyhmä Kesko lähettää nykyisin osalle asiakkaistaan kohdennettuja tarjouksia ja mainontaa, joiden sisältö päätetään asiakkaan Plussakortin tietojen avulla. Miksi teette kohdennettuja tarjouksia, K-plussan toimitusjohtaja Mika Leiponen? "Lähtökohta on palvelun parantaminen.

Plussakortin käyttäjä voi kieltää ostotietojensa keräämisen.

26.10.2013 2:00

Vähittäiskaupparyhmä Kesko lähettää nykyisin osalle asiakkaistaan kohdennettuja tarjouksia ja mainontaa, joiden sisältö päätetään asiakkaan Plussakortin tietojen avulla.

Miksi teette kohdennettuja tarjouksia, K-plussan toimitusjohtaja Mika Leiponen?

Artikkeliin liittyviä aiheita