Professori: Twitter oli onnistunut valinta Finnairilta - Talous | HS.fi

Professori: Twitter oli onnistunut valinta Finnairilta

Lentoyhtiö Finnair oli lakkouhan alla voimakkaasti läsnä sosiaalisessa mediassa. Yhtiön läsnäolo oli näkyvää etenkin mikroblogipalvelu Twitterissä, missä yhtiö vastasi asiakkaiden viesteihin sekä järjesti heille paikkoja uusille lennoille. Helsingin yliopiston viestinnän professori Pekka Aula vahvistaa Twitterin tulleen yritysten viestintäpalettiin.

15.11.2013 17:43

Lentoyhtiö Finnair oli lakkouhan alla voimakkaasti läsnä sosiaalisessa mediassa. Yhtiön läsnäolo oli näkyvää etenkin mikroblogipalvelu Twitterissä, missä yhtiö vastasi asiakkaiden viesteihin sekä järjesti heille paikkoja uusille lennoille.

Helsingin yliopiston viestinnän professori Pekka Aula vahvistaa Twitterin tulleen yritysten viestintäpalettiin.

Artikkeliin liittyviä aiheita