Verkkokaupat pakottavat kekseliäiksi - Talous | HS.fi

Verkkokaupat pakottavat kekseliäiksi

Asiakkaat valuvat verkkoon, jollei kauppa tarjoa uusia kokemuksia, kiinalaisjätin johtaja sanoo

Alibaban teknologiajohtaja Wang Jian osallistui tällä viikolla Helsingin Kaapelitehtaalla pidettyyn Slush-kasvuyritystapahtumaan.

17.11.2013 2:00 | Päivitetty 17.11.2013 14:22

Kiinalaisen verkkokauppajätin Alibaban teknologiajohtaja Wang Jian sanoo, että verkon tuoma valinnanvara pakottaa kauppiaat kekseliäiksi.

Liiketilojen pitää tarjota kuluttajille uusia kokemuksia, jotta kaupat eivät menetä asiakkaita verkkoon, sanoo kiinalaisen Alibaba Groupin teknologiajohtaja ja johtoryhmän jäsen Wang Jian.

Artikkeliin liittyviä aiheita