Tanskalainen mainosmies: Lama-Suomi piristyisi paremmalla brändäyksellä - Talous | HS.fi

Tanskalainen mainosmies: Lama-Suomi piristyisi paremmalla brändäyksellä

"Suomessa on monia hienoja yrityksiä ja brändejä, mutta jostain syystä ne eivät ole onnistuneet nousemaan kansallisista kunnolla kansainvälisiksi", sanoo tanskalainen mainosmies Alexander Peitersen.

24.8.2014 2:00 | Päivitetty 24.8.2014 19:48

Suomi ja suomalaisyritykset tarvitsevat muutosta. Lama-Suomi piristyisi, jos suomalaisyritykset hyödyntäisivät brändejään nykyistä tehokkaammin.

Tanskalainen mainosmies Alexander Peitersen on huomannut Suomessa vallitsevan yleisen synkkyyden, ja sen huojentamiseenkin hänellä on ehdotus.

Artikkeliin liittyviä aiheita