Lisää tuotteita, isompia myymälöitä - Talous | HS.fi

Lisää tuotteita, isompia myymälöitä

Expert-ketjun tavoitteena on suurentaa myymälöitään ja tuoda niihin aiempaa huomattavasti enemmän tuotteita. Näin se uskoo menestyvänsä heikossa taloustilanteessa ja verkkokaupan koventamassa kilpailussa. Stockmannille avattava noin 2 000 neliön myymälä on kooltaan ja valikoimiltaan yksi ketjun suurimmista, kertoo Expertin Suomen-toimitusjohtaja Mika Aro.

20.5.2015 2:00

Expert-ketjun tavoitteena on suurentaa myymälöitään ja tuoda niihin aiempaa huomattavasti enemmän tuotteita. Näin se uskoo menestyvänsä heikossa taloustilanteessa ja verkkokaupan koventamassa kilpailussa.

Stockmannille avattava noin 2 000 neliön myymälä on kooltaan ja valikoimiltaan yksi ketjun suurimmista, kertoo Expertin Suomen-toimitusjohtaja Mika Aro. Sekä siellä että muissakin Experteissä etenkin pienkoneiden, kauneudenhoitolaitteiden, keittiövälineiden ja puhelimiin liittyvien tuotteiden kuten kännykänkuorten valikoimaa on kasvatettu.

Artikkeliin liittyviä aiheita