Miten Slush kasvoi suurtapahtumaksi? HS:n video selittää minuutissa, mikä on startup-yritys - Talous | HS.fi

Miten Slush kasvoi suurtapahtumaksi? HS:n video selittää minuutissa, mikä on startup-yritys

Keskiviikkona alkava kasvuyritys­tapahtuma Slush kerää Messu­keskukseen noin 14 000 osallistujaa.

9.11.2015 10:51 | Päivitetty 9.11.2015 10:51

Teknologia- ja kasvuyritystapahtuma Slush syntyi kahdessa vaiheessa.

Ensimmäisen kerran Slush tapahtumaa alkoi vuonna 2008 järjestää viisi kaverusta, Peter Vesterbacka, Helene Auramo, Ville Vesterinen, Kai Lemmetty ja Timo Airisto.

Ensimmäiseen tapahtumaan tuli noin 150 osallistujaa, sitten vuotuinen tapahtuma kasvoi 300–400 osallistujan kokoiseksi.