Asiakkaan valinnat ohjaavat kauppaa – ruokakauppajätit uskovat räätälöintiin - Talous | HS.fi

Asiakkaan valinnat ohjaavat kauppaa – ruokakauppajätit uskovat räätälöintiin

K-kaupat poikkeavat pian paljon toisistaan. Myös S-ryhmä uskoo kauppojen räätälöintiin.

Kauppias Jouni Ekholm esittelee suomalaisten pienpanimo-oluiden laajaa valikoimaa Käpylän K-Supermarket Mustapekassa. Ekholmin asiakaskunnassa on paljon tavallista vaativampia herkuttelijoita.

25.3.2016 2:00 | Päivitetty 25.3.2016 14:56

Ruokakaupat muuttuvat lähitulevaisuudessa yhä enemmän asiakaskuntansa näköisiksi. Samalla ne haluavat kerätä asiakkailtaan yhä enemmän tietoa juuri heidän ostoksistaan. Näin asiakkaille voidaan lähettää entistä yksilöllisempää mainontaa ja räätälöityjä tarjouksia.

Artikkeliin liittyviä aiheita