S-ryhmä alkaa kerätä asiakkaiden ostostietoja aiempaa tarkemmin – rekisteröidään tuotteen tarkkuudella - Talous | HS.fi

S-ryhmä alkaa kerätä asiakkaiden ostostietoja aiempaa tarkemmin – rekisteröidään tuotteen tarkkuudella

Syyskuun alusta lähtien S-ryhmä saa tietoonsa tuotteen tarkkuudella, mitä S-etukorttia käyttävä asiakas ostaa myymälästä.

S-etukorttia käyttävä asiakas voi halutessaan kieltää kuitin loppusummaa tarkempien ostotietojen käyttämisen markkinoinnin ja viestinnän tarkoituksiin.­

27.7.2016 16:23

S-ryhmä ryhtyy keräämään entistä tarkempia tietoja S-etukortilla tehdyistä ostoksista.

Syyskuun alusta lähtien S-ryhmä saa tietoonsa tuotteen tarkkuudella, mitä asiakas ostaa myymälästä.

Tähän mennessä S-ryhmä ei ole kerännyt tuotetietoja päivittäistavarakaupassa ja polttonesteliikkeissä tehdyistä ostoksista. Ennen muutosta tietoja kerätään vain siitä, mihin tuoteryhmään ostettu tuote kuuluu.

Artikkeliin liittyviä aiheita