S-ryhmä alkaa kerätä asiakkaiden ostostietoja aiempaa tarkemmin – rekisteröidään tuotteen tarkkuudella

Syyskuun alusta lähtien S-ryhmä saa tietoonsa tuotteen tarkkuudella, mitä S-etukorttia käyttävä asiakas ostaa myymälästä.

S-etukorttia käyttävä asiakas voi halutessaan kieltää kuitin loppusummaa tarkempien ostotietojen käyttämisen markkinoinnin ja viestinnän tarkoituksiin.

27.7.2016 16:23

S-ryhmä ryhtyy keräämään entistä tarkempia tietoja S-etukortilla tehdyistä ostoksista.

Syyskuun alusta lähtien S-ryhmä saa tietoonsa tuotteen tarkkuudella, mitä asiakas ostaa myymälästä.

Tähän mennessä S-ryhmä ei ole kerännyt tuotetietoja päivittäistavarakaupassa ja polttonesteliikkeissä tehdyistä ostoksista. Ennen muutosta tietoja kerätään vain siitä, mihin tuoteryhmään ostettu tuote kuuluu.

Seuraa ja lue artikkeliin liittyviä aiheita

Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan