Sosiaalisessa mediassa valittaminen on valtaa – siitä hyötyvät sekä kuluttajat että yritykset - Talous | HS.fi

Sosiaalisessa mediassa valittaminen on valtaa – siitä hyötyvät sekä kuluttajat että yritykset

Kuluttajat ovat saaneet aivan uudenlaisen tavan vaikuttaa yritysten maineeseen.

Facebookissa julkaistu kuva kurkusta löytyneestä kastemadosta on levinnyt verkossa. Somen myötä kuluttajan valta on kasvanut.

11.9.2016 19:43

Kuluvan vuoden elokuun alussa brittimies Wes Metcalfe julkaisi päivittäistavarakauppaketju Tescon Facebook-seinälle kuvan kurkusta, jonka kuoreen oli liiskautunut kastemato. Metcalfe veisteli, että kauppaketju oli päihittänyt sen kilpailijan Aldin tarjouksen, jossa banaanin mukana saa hämähäkin.

Artikkeliin liittyviä aiheita