Aalto-yliopistossa käytetään yhä piirtoheitinkalvoja ja markkoja opetusmateriaalissa – ”innovaatioyliopisto” tarvitsisi pikakurssin nykyaikaan - Talous | HS.fi
Talous|Kolumni

Aalto-yliopistossa käytetään yhä piirtoheitinkalvoja ja markkoja opetusmateriaalissa – ”innovaatioyliopisto” tarvitsisi pikakurssin nykyaikaan

Yliopiston eteneminen rankingeissa näkyy harvoin opiskelijan arjessa, kirjoittaa HS:n toimittaja Verna Vuoripuro.

Tilaajille
Julkaistu: 7.10.2016 13:31, Päivitetty 9.10.2016 19:10

”Jos myyntimies lähettää asiakkaalle postitse katalogin, kuinka todennäköisesti tämä ostaa esimerkiksi cd-levyn?” pohditaan vuodelta 1998 peräisin olevissa harjoitustehtävissä.

Voisi kuvitella, että harjoituksia on tehty 15 vuotta sitten kauppaopiston myyntikurssilla, mutta nyt on vuosi 2016 ja tehtävää lasketaan Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulussa kurssilla nimeltä Database Marketing. Siinä yliopistossa, joka julkisen strategiansa mukaan kouluttaa ”kaukonäköisiä tulevaisuuden asiantuntijoita” ja ”muutoksentekijöitä”.

Seuraa uutisia tästä aiheesta

Luitko jo nämä?

Luetuimmat - Talous