Pelkkä verkkolehti ei enää riitä mediataloille Suuret viestintäyhtiöt tarjoavat valmiita kanavia Microsoftin uudessa selaimessa - Talous | HS.fi
Talous

Pelkkä verkkolehti ei enää riitä mediataloille Suuret viestintäyhtiöt tarjoavat valmiita kanavia Microsoftin uudessa selaimessa

Tilaajille
Julkaistu: 30.9.1997 3:00

JYRKI ALKIO "Näen internet-palvelun samanlaisena kokonaisuutena kuin päivän Hesarin", sanoo Helsinki Median toimitusjohtaja Tapio Kallioja . "Hesari tarjoaa 20 minuutin selviytymisohjeet päivälle. Etukäteen tietää, että lehdessä on vakioasiat, ja iltauutisten perusteella voi melko hyvin tietää millaista uutista lehteen tulee." Samalla tavalla myös internetiin pitäisi kehittää 20 minuutin paketti, josta saa annoksen sitä mitä pärjätäkseen tarvisee, Kallioja arvioi. "Mitä se sitten sisältää, siinä onkin kova miettiminen - ja kuka sen tekee." Muillakin kuin Helsinki Median toimitusjohtajalla on kova halu löytää kokonaisuus, joka kiehtoisi verkonkäyttäjiä. Viestintäyhtiöt uusivat strategioitaan, sillä pelkkä verkkolehti tai omat verkkosivut eivät tunnu riittävän.

Luitko jo nämä?

Luetuimmat - Talous