Lentoyhtiö SAS uusii tuotekuvansa - Talous | HS.fi

Lentoyhtiö SAS uusii tuotekuvansa

Tilaajille
25.9.1998 3:00

TUKHOLMA-Pohjoismainen lentoyhtiö SAS uusii tuotekuvaansa satojen miljoonien markkojen investoinnein. Tarkoituksena on vahvistaa SAS:n merkkituotetta eli brandia nimen omaan pohjoismaisena laatulentoyhtiönä.

SAS uusii ensimmäisen kerran lähes kahteen vuosikymmeneen koneidensa maalauksen, liikemerkkinsä, henkilökunnan virkapuvut ja muutenkin koko ulkoisen ilmeensä. "Uutta SAS:ia" Tukholmassa torstaina "liikutuksen kyynel silmänurkassa" esitellyt pääjohtaja Jan Stenberg sanoi uudistusten maksavan kolmen vuoden aikana 700 miljoonaa Ruotsin kruunua eli yli 400 miljoonaa markkaa. Pelkkä lentoyhtiön uuden ulkoasun suunnittelu maksoi 80 miljoonaa kruunua.

Luitko jo nämä?

Luetuimmat - Talous