Elintarvikekauppa uskoo omien brandien voimaan - Talous | HS.fi
Talous

Elintarvikekauppa uskoo omien brandien voimaan

Tutkimus paljasti sitouttamisen kaupan suurimmaksi haasteeksi

Tilaajille
Julkaistu: 26.4.2002 3:00

Päivittäistavarakauppa siirtyy tulevaisuudessa yhä enemmän tavaroiden kauppaamisesta omien tuotteiden kehittämiseen ja tuottamiseen. Silloin teollisuudesta tulee entistä enemmän omia merkkejä myyvien ketjujen alihankkijoita.

Tähän päätelmään tuli kansainvälinen liikkeenjohdon ja tietotekniikan konsultointi- ja palveluyritys Cap Gemini Ernst & Young, kun se tutki kaupan ja elintarviketeollisuuden johtajien näkemyksiä toimialan kehityksestä.

Luitko jo nämä?

Luetuimmat - Talous

Luetuimmat

Uusimmat