Motorola haluaa isoksi Euroopassa - Talous | HS.fi

Motorola haluaa isoksi Euroopassa

Yhtiö myy kokemuksia, ei tekniikkaa

Tilaajille
21.3.2003 2:00

hannover. Ei jää epäselväksi, keitä Motorola mainonnallaan haluaa puhutella. Yhtiön palkkaamat emceet eli seremoniamestarit panevat parastaan: räppi raikuu Cebit-messujen hehtaarihallissa.

"Tämän päivän todellisia teknologiajohtajia perheissä ovat 12-vuotiaat", Motorolan matkapuhelinten markkinoinnista ja brandista vastaava johtaja Geoffrey Frost sanoo. "He ovat löytäneet uuden teknologian, kännykkäheimot, yhteiset kokemukset, tekstarit ja soittoäänet." Nuoret ovat se uusi asiakaskunta, jota 75 vuotta täyttävä Motorola iskevin Moto-kampanjoin tavoittelee. Tälle Frostin uudeksi sukupolveksi kutsumalle yleisölle ei voi kaupata mitä tahansa. Nuoret hallitsevat medialukutaidon ja tuntevat markkinoinnin kielen, markkinoinnin ammattilainen myöntää.

Luitko jo nämä?