S-ruokakauppojen markkinaosuus hipaisi neljääkymmentä prosenttia - Talous | HS.fi

S-ruokakauppojen markkinaosuus hipaisi neljääkymmentä prosenttia

Uudet myymälät ja Spar-ostos kiihdyttivät reippaasti myyntiä

20.3.2007 2:00

S-ryhmän ruokakauppojen markkinaosuus nousi viime vuonna aivan 40 prosentin tuntumaan. Ne kiilasivat vauhdikkaasti ohi K-ryhmän kilpailijoistaan, joiden osuus laski 33,4 prosenttiin.

Näin kertoo markkinatutkimuksia tekevä ACNielsen-yhtiö. Se julkisti maanantaina kaupan alan "viralliseksi totuudeksi" kutsutun arvionsa siitä, kenen hyllyistä suomalaiset jääkaappinsa ja ruokakomeronsa täyttivät.

Osaston uusimmat

Luitko jo nämä?

Osaston luetuimmat