Guardian: Timesin maksullinen verkkolehti floppasi - Talous | HS.fi

Guardian: Timesin maksullinen verkkolehti floppasi

21.7.2010 3:00

Lontoo. Guardian-lehden selvityksen mukaan perinteikäs brittisanomalehti The Times on menettänyt jopa yli 90 prosenttia nettilukijoistaan. Timesin nettisivusto muuttui maksulliseksi heinäkuussa.

Times kuuluu mediamoguli Rupert Murdochin News International -konserniin. Murdoch on puolustanut verkkolehtien maksullisuutta.