Tulevaisuuden kodintekniikkakauppias myy enemmän palveluita kuin laitteita - Talous | HS.fi
Talous

Tulevaisuuden kodintekniikkakauppias myy enemmän palveluita kuin laitteita

Kun Gigantti aloitti Suomessa, myydyin tuoteryhmä olivat tv:t ja videonauhurit. Tekniikan mullistuessa palvelun tarve kasvaa.

Irmeli Rytkönen on johtanut Giganttia siitä asti, kun kodinkoneketju tuli Suomeen 1999.

Julkaistu: 22.12.2016 2:00, Päivitetty 22.12.2016 17:03

Jos sadan vuoden päähän on vaikea nähdä millä tahansa alalla, niin Irmeli Rytkösen alalla se on lähes mahdotonta. Rytkönen johtaa kodintekniikkaa myyvää Giganttia. Tekniikan kehitys laukkaa sellaista vauhtia, että melkein koko valikoima mullistuu muutaman vuoden välein.

Onko koko Giganttia edes olemassa sadan vuoden kuluttua?

Luitko jo nämä?

Luetuimmat - Talous