Nollasta miljooniin ennätysajassa – näin Facebookin imu nosti suomalaisyrityksen maailman huipulle - Talous | HS.fi
Talous

Nollasta miljooniin ennätysajassa – näin Facebookin imu nosti suomalaisyrityksen maailman huipulle

Kristo Ovaskan johtama Smartly.io-startup kasvoi parissa vuodessa huippukannattavaksi Facebook-mainosten palveluohjelmistotaloksi.

Smartly.ion tuotekehitysjohtaja Otto Hilska (vas.), teknologiajohtaja Tuomo Riekki ja toimitusjohtaja Kristo Ovaska pitävät montaa palloa ilmassa Ruoholahden toimistoon pikkujouluista jääneessä pomppulinnassa. Kuva: Jonna Yletyinen /HS

Julkaistu: 5.1.2017 2:00, Päivitetty 5.1.2017 9:25

Miltä tuntuu, kun oma yritys kasvaa alle kolmessa vuodessa nollasta sadan työntekijän ja 17 miljoonan euron liikevaihdon yritykseksi ja yhdeksi Facebook-mainosvälityksen markkinajohtajaksi?

Kannattaa kysyä Smartly.ion perustajilta Kristo Ovaskalta, 33 ja Tuomo Riekiltä, 28.

Seuraa uutisia tästä aiheesta