Turvealan huomiota herättänyt mainoskampanja vilisee virheitä – HS perkasi keskeiset väitteet asiantuntijoiden kanssa

Provosoivalla tyylillään huomiota herättänyt mainoskampanja sortuu harhaanjohtaviin väitteisiin.

Bioenergia ry:n turvekampanja on herättänyt kiivasta keskustelua.

16.3.2017 2:00 | Päivitetty 16.3.2017 19:37

Turvealaa edustava Bioenergia ry käynnisti helmikuussa paljon huomiota herättäneen mainoskampanjan, jossa puolustettiin kotimaista turvetuotantoa. Kampanja koostuu neljästä mainoksesta, joista kukin käsittelee turvetuotannon eri puolia: vaikutuksia kansantalouteen, vesistöihin ja energiaturvallisuuteen sekä turpeen taloudellisia mahdollisuuksia.

Seuraa ja lue artikkeliin liittyviä aiheita

Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan