Mainosmiesten ostama Finlayson paransi huimasti tulostaan – Toimitusjohtaja kertoo menestyksen kolme syytä

Yhtiö kaksinkertaisti viime vuonna liikevoittonsa. Liikevaihto kasvoi puolella.

Petri Pesonen (vas.), Jukka Kurttila ja Risto Voutilainen ostivat Finlaysonin vuonna 2014. Kolmikko lanseerasi Tom of Finland -lakanat suunnittelija Sami Vallin (oik.) kanssa marraskuussa 2014.

29.3.2017 13:17

Hieman yli kaksi vuotta sitten ryhmä mainosmiehiä osti tekstiiliyritys Finlaysonin. Liki 200-vuotias yritys teki tappiota, ja moni ihmetteli, saisivatko uudet omistajat suunnan kääntymään.

Eivät ihmettele enää. Kahdessa vuodessa Finlaysonista on tullut paitsi puhuttu, myös voitollinen yhtiö.

Seuraa ja lue artikkeliin liittyviä aiheita

Tietoa ei ole vielä lähdetty hakemaan