Uuden omistajan piti kehittää suomalaista sukkahousujen klassikkobrändiä – nyt kaupoissa myydään viimeisiä Amareita - Talous | HS.fi

Uuden omistajan piti kehittää suomalaista sukkahousujen klassikkobrändiä – nyt kaupoissa myydään viimeisiä Amareita

Nansolta neljä tuotemerkkiä viime vuonna ostanut Pierre Robert Group luopuu Amar-sukkahousuista ja korvaa ne premium-Norlyneilla.

Amarin ja Norlynin uusimpia sukkahousumalleja esiteltiin Helsingissä toukokuussa 2006.

9.11.2017 8:43 | Päivitetty 10.11.2017 7:19

Vanhat naiset muistavat vielä mainoslauseen ”vain Amarit sen tekevät”. Jos vieläkin uskoo väitteeseen, ja aikoo säväyttää säihkysäärillä itsenäisyysjuhlissa, kannattaa pitää kiirettä.

Varastoista ja kauppojen hyllyiltä sukkien kuningattareksikin nimettyjä Amareita vielä löytyy, mutta uusia ei enää tee kukaan.

Artikkeliin liittyviä aiheita