Alkoholi on noussut suomalaisen elintarvikeviennin kärkipaikalle – tärkeintä on ”aito” brändi - Talous | HS.fi

Alkoholi on noussut suomalaisen elintarvikeviennin kärkipaikalle – tärkeintä on ”aito” brändi

Suomalaiset alkoholijuomat kasvattavat myyntiä maailmalla. Mutta mikä on muotoilun ja brändin merkitys myynnin aikaansaamisessa?

Kyrö Distilleryllä työskentelevä Juulia Rinta tarkasti tuotteita ennen pakkausta joulukuussa 2016.­

19.1.2018 2:00 | Päivitetty 19.1.2018 13:23

Esa Wrang on juuri palannut Singaporesta. Liha- ja alkoholituotteiden vienninedistämismatkalla viitisenkymmentä potentiaalista ostajaa kokoontui maistelemaan suomalaisten tislaamojen ja panimoiden tuotteita. Wrang vetää vientiä edistävän Business Finlandin Food from Finland -ohjelmaa.

Artikkeliin liittyviä aiheita

Osaston uusimmat

Luitko jo nämä?

Osaston luetuimmat