Sanoman toimitus­johtaja Susan Duinhoven: ”Viihdepalvelujen tilaus­maksu­mallit ovat auttaneet perinteistä mediaa”

Toimitusjohtaja Susan Duinhoven pitää HS:n tilaajamäärän kääntymistä kasvuun kansainvälisesti poikkeuksellisena suorituksena. HS:llä on 230 000 digitaalisista tuotteista maksavaa tilaajaa, joista 70 000 tilaa pelkkiä digituotteita. Videolla HS:n tekijät kiittävät lukijoita.

8.2.2018 18:03

”Kaksi ja puoli vuotta sitten en olisi ikinä uskonut, että olisimme nyt tässä tilanteessa”, sanoo Sanoma-konsernin toimitusjohtaja Susan Duinhoven.

Duinhoven raportoi torstaina Sanoman viime vuoden luvuista, jotka kertovat hyvästä tuloksesta ja kohtuullisesta velasta. Yrityksen pörssiarvo on yli kaksinkertaistunut kahdessa vuodessa ja tärkeimmillä tuotteillakin menee hyvin.