Mainosmarkkinoiden murros jatkuu: Hakusana- ja somemainonta kasvoi ripeästi, perinteinen mediamainonta hiipui - Talous | HS.fi
Talous

Mainosmarkkinoiden murros jatkuu: Hakusana- ja somemainonta kasvoi ripeästi, perinteinen mediamainonta hiipui

Tammi–maaliskuussa hakumainonnan määrä kasvoi 25 prosenttia ja mainonta sosiaalisessa mediassa 44 prosenttia, kertoo tuore selvitys.

Googlen hallitsema hakumainonta ja Facebookin kaltaisten palvelujen somemainonta kasvoivat tammi-maaliskuussa Suomessa nopeasti.

Julkaistu: 15.5.2018 14:47

Mediamainonta laski 2,3 prosenttia vuoden 2018 ensimmäisellä neljänneksellä suhteessa vuoden 2017 vastaavaan aikaan. Investoinnit perinteiseen mediamainontaan olivat vuoden ensimmäisen kvartaalin aikana noin 211 miljoonaa euroa, kertoo Kantar TNS:n selvitys.

Luitko jo nämä?

Luetuimmat - Talous

Luetuimmat

Uusimmat