Jaakko Laasanen, 32, söi opiskelijana huonon jogurtin, ja siitä alkoi kehitys reklamaatio­konkariksi – Näin valitetaan huonosta tuotteesta tai palvelusta kenenkään loukkaantumatta - Talous | HS.fi

Jaakko Laasanen, 32, söi opiskelijana huonon jogurtin, ja siitä alkoi kehitys reklamaatio­konkariksi – Näin valitetaan huonosta tuotteesta tai palvelusta kenenkään loukkaantumatta

Jos jotain hankkii, sen on oltava kestävää, sanoo Jaakko Laasanen. Parin viime vuoden aikana reklamaatioita on kertynyt yli tusina.

Helsinkiläinen Jaakko Laasanen tunnetaan tuttavapiirissään reklamaatiokonkarina. Hän reklamoi aina sähköpostitse tai yhteydenottolomakkeella.

10.7.2018 2:00 | Päivitetty 10.7.2018 6:08

Liian suolainen mämmi. Rakeiseksi jäänyt tahini. Huonosti ommellut t-paidan saumat. Viallinen kahvipannun suodatin.

Siinä muutamia tuotteita, joista helsinkiläinen Jaakko Laasanen, 32, on reklamoinut. Hänet tunnetaan tuttavapiirissään reklamaatiokonkarina, eikä aivan suotta.

Artikkeliin liittyviä aiheita