Mainoskampanja vei Niken arvosta miljardeja, ja nyt sen tennareita poltetaan – Koituuko ”monikulttuurinen kasvustrategia” kuitenkin yhtiön voitoksi? - Talous | HS.fi
Talous

Mainoskampanja vei Niken arvosta miljardeja, ja nyt sen tennareita poltetaan – Koituuko ”monikulttuurinen kasvustrategia” kuitenkin yhtiön voitoksi?

Nike teki sopimuksen poliittisesti aktiivisen Colin Kaepernickin kanssa. Ensin laski yhtiön pörssikurssi, mutta kampanja saattaa sittenkin olla taloudellisesti järkevä.

Julkaistu: 5.9.2018 11:37

Huuto oli heti kovaa. Urheiluvälinejätti Nike julkisti maanantaina tehneensä mainossopimuksen kohua herättäneen urheilijan Colin Kaepernickin kanssa. Hetken päästä sosiaalisessa mediassa jotkut jo ilmoittivat polttavansa Niken tennarinsa vastalauseeksi.

Luitko jo nämä?

Luetuimmat - Talous

Luetuimmat

Uusimmat